Consumo online y desigualdad en España : ¿la emergencia de nuevas formas de fragmentación? / Marc Barbeta-Viñas y Albert Sánchez-Gelabert [Recurs electrònic]
Material type:
Item type | Current location | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Document electrònic | Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Consum | 38 Bar (Browse shelf) | Available | BGR23100016 |
Publicat a: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, 184, 2023, p 23-46.
"En els últims anys el consum digital, molt en particular el realitzat en plataformes de consum, està vivint un creixement de gran rellevància que està transformant els mercats de consum. No obstant això, no existeixen massa treballs sociològics que aportin coneixement sobre com s'està desenvolupant aquest procés. A la llum dels estudis que han analitzat la bretxa digital en els seus diferents nivells, proposem analitzar si el consum en línia constitueix un nou factor de fragmentació i desigualtat social. Plantegem una estratègia metodològica quantitativa a partir de l'Enquesta sobre equipament i ús de tecnologies d'informació i comunicació en les llars de l'Institut Nacional d'Estadística. Els resultats donen suport a la hipòtesi segons la qual el consum digital obre noves estructures de desigualtat social, tant relatives a l'accés, com a diferències internes entre els consumidors en línia."
There are no comments on this title.