Edatisme i publicitat: les marques ja no amaguen (tant) els cabells blancs / Marc Compte Pujol [Recurs electrònic]
Tipo de material:
TextoDescripción: 1 recurs electrònicTema(s): Recursos en línea:
En: COMeIN: Revista dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació, Nº. 133, 2023Resumen: "La gent gran ha estat sempre un col·lectiu infrarepresentat en la publicitat i, quan ha aparegut, ho ha fet de manera estereotipada i pejorativa. És una realitat difícil de justificar, més tenint en compte el creixent pes demogràfic i econòmic d’aquest grup d’edat. A poc a poc, però, van apareixent iniciatives per fer front a aquest edatisme crònic. Exemples que val la pena compartir i posar en valor perquè ajudin a conscienciar sobre la necessitat d’un canvi de rumb que ha de començar pels professionals mateix de la comunicació que dissenyen les campanyes."
| Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Articles jurídics
|
Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Benestar social | Disponible | BGR25052534 |
"La gent gran ha estat sempre un col·lectiu infrarepresentat en la publicitat i, quan ha aparegut, ho ha fet de manera estereotipada i pejorativa. És una realitat difícil de justificar, més tenint en compte el creixent pes demogràfic i econòmic d’aquest grup d’edat. A poc a poc, però, van apareixent iniciatives per fer front a aquest edatisme crònic. Exemples que val la pena compartir i posar en valor perquè ajudin a conscienciar sobre la necessitat d’un canvi de rumb que ha de començar pels professionals mateix de la comunicació que dissenyen les campanyes."
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.