Comprendre i acompanyar l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista : Orientacions per planificar la resposta educativa als centres [Recurs electrònic]
Tipo de material:
TextoDetalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació i Formació Professional, setembre 2025 Descripción: 1 pdf., 62 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "El Departament d’Educació i Formació Professional ha publicat una guia per ajudar els centres educatius a acompanyar l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA). Amb la col·laboració d’entitats com la Societat Catalana de Pediatria, Aprenem Autisme o la Federació Catalana d’Autisme, i diversos centres educatius i de recursos, el document defineix elements clau de la resposta educativa a aquest alumnat i formula propostes d’intervenció, com estratègies per oferir espais cognitivament accessibles o per fomentar la comunicació efectiva."
| Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Document electrònic | Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Benestar social | Disponible | BGR25102548 |
"El Departament d’Educació i Formació Professional ha publicat una guia per ajudar els centres educatius a acompanyar l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA). Amb la col·laboració d’entitats com la Societat Catalana de Pediatria, Aprenem Autisme o la Federació Catalana d’Autisme, i diversos centres educatius i de recursos, el document defineix elements clau de la resposta educativa a aquest alumnat i formula propostes d’intervenció, com estratègies per oferir espais cognitivament accessibles o per fomentar la comunicació efectiva."
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.