Criterios psicopedagógicos y recursos para atender la diversidad en secundaria Onrubia, Javier (coord.) ; Fillat, Maria Teresa ; Martínez Nó, Maria Dolores ; Udina, Manuel - Barcelona Graó 2004 - 140 p. - Biblioteca de aula 201 .

Es proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l’aula una resposta inclusiva a la diversitat de l’alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d’un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)

84-7827-350-6


Adaptació curricular
Aprenentatge
Atenció a la diversitat
Ciència
Currículum vitae
Disseny curricular
Educació inclusiva
Marginació social
Gestió escolar
Llengua i ensenyament
Matemàtica
Educació especial
Programes de formació
Psicologia de l

Powered by Koha