Magribins a les aules (Registro nro. 119693)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04688nam a22003254c 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control 6459
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija s2002||||sp gr ||||||spa d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 84-9766-006-4
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Carbonell, Jaume
9 (RLIN) 63048
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Magribins a les aules
Resto del título el model de Vic a debat
Mención de responsabilidad etc. Jaume Carbonell ; Núria Simó ; Antoni Tort
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Vic
Nombre del editor distribuidor etc. Eumo
Fecha de publicación distribución etc. 2002
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 245 p.
Dimensiones 22 cm.
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Interseccions
Designación de volumen o secuencia 28
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Inclou: Bibliografia, p. 249-254
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC.
Sumario etc. Sumari: -Introducció, p. 9 1. el llarg camí cap a la igualtat i l'educació intercultural, p. 17 1.1 el nou paisatge multicultural a Catalunya, p. 17 1.2 els diversos rostres de la discriminació. Quina mena d'integració?, p. 25 1.3 l'escolarització dels infants immigrants, p. 37 2. el procés de fusió i el mapa escolar de Vic, p. 45 2.1 l'escolarització obligatòria a la ciutat de Vic a partir de l'any 1990, p. 45 2.2 la decisió política de la fusió, p. 55 2.3 l'evolució del mapa escolar després de la fusió, p. 63 2.4 la configuració de les escoles després de la fusió, p. 67 3. la fusió vista pels mestres i per les famílies, p. 83 3.1 els primers moments, p. 83 3.2 valoracions, dubtes i interrogants sobre el procés de fusió, p. 87 3.3 la pluralitat cultural a les noves escoles, p. 101 4. l'activitat quotidiana a les escoles fusionades, p. 113 4.1 els nous reptes organitzatius d'unes escoles que canvien, p. 113 4.2 obres d'ampliació de les escoles, p. 118 4.3 acords per a la pràctica educativa en els nous centres, p. 122 4.4 els projectes educatius de les noves escoles, p. 125 4.5 la convivència i la participació després de la fusió, dins i fora de l'aula, p. 129 4.6 la relació famílies-escola. La construcció d'una comunitat escolar, p. 138 4.7 festes i sortides, activitats extraescolars i serveis, p. 143 4.8 sobre el currículum i l'atenció a la diversitat. Aspectes més rellevants, p. 149 4.9 la qualitat de l'ensenyament a les noves escoles, p. 163 5. el punt de vista d'altres agents educatius i socials implicats en la fusió escolar, p. 167 5.1 el punt de vista de l'alcalde i del govern municipal, p. 167 5.2 el punt de vista dels serveis socials municipals, p. 167 5.3 la visió dels serveis educatius del Departament d'Ensenyament, p. 190 5.4 la visió des de les altres escoles de la ciutat, p. 195 5.5 l'opinió dels altres agents educatius, p. 202 5.6 l'opinió dels mitjans de comunicació, p. 206 6. l'entorn social de la fusió, p. 211 6.1 la integració, més enllà de l'escola, p. 211 6.2 conflictes i preocupacions en el procés d'integració social, p. 214 6.3 factors i moviments ciutadans que afavoreixen el procés d'integració social, p. 222 7. conclusions i propostes, p. 229 8. bibliografia, p. 249 Resum: El 1997, i a instàncies de les autoritats municipals, el Departament d'Ensenyament de la Generalitat decretava una modificació del mapa escolar de Vic, amb la fusió de quatre escoles públiques en dues i amb el compromís de totes les escoles de la ciutat, públiques i concertades, a participar en un procés de distribució d'alumnat. Era la resposta a les transformacions que es vivien davant l'intens flux migratori procedent fonamentalment del Magrib. El procés que s'inicià a Vic tingué ben aviat un important efecte mediàtic i fou un referent per a la qüestió de l'escolarització dels immigrants. Aquest llibre es basa en l'informe La fusió escolar a Vic. Anàlisi d'una proposta de política educativa per a afrontar el repte de l'educació intercultural a l'àmbit municipal, del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic que va plantejar-se l'estudi d'aquest procés, i pretén reconstruir tot el procés i la problemàtica generada per aquest fet, així com el nou context aparegut. A partir d'aquesta realitat, es plantegen nous reptes organitzatius que cal consolidar, i un seguit de conclusions i propostes a tenir en consideració. També es recullen les percepcions sobre el procés per part de diversos estaments no directament implicats en el procés.
546 ## - NOTA DE LENGUA
Nota de lengua Idioma: Català
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Centres d'ensenyament
9 (RLIN) 27965
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Convivència
9 (RLIN) 45796
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Ensenyament
9 (RLIN) 22046
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Integració escolar
9 (RLIN) 56747
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Integració social
9 (RLIN) 35992
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Magribins
9 (RLIN) 30615
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Multiculturalisme
9 (RLIN) 38101
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Política educativa
9 (RLIN) 39345
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Simó, Núria
9 (RLIN) 41424
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Tort, Antoni
9 (RLIN) 63050
888 ## -
-- 29628
-- 29628
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN)
a BGR_M
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Monografies
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Coste Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Diversitat Biblioteca General i de Referència Biblioteca General i de Referència   19/10/2004 15.01   ER-EC/0034 BGR-M4834 29/06/2015 29/06/2015 Monografies

Con tecnología Koha