Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01957nam a22003014c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10652 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1999||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-369-3187-4 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Gil Traver, Flora |
9 (RLIN) |
65777 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Indicadores educativos sobre entorno y procesos escolares |
Mención de responsabilidad etc. |
Gil Traver, Flora de |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Madrid |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Instituto Nacional de Calidad y Evaluación |
Fecha de publicación distribución etc. |
1999 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
124 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Estudios e informes |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Les dades treballades en aquest llibre s'han obtingut dels diferents Informes publicats per l'OCDE sobre indicadors dels sistemes educatius (Education at a Glance-OECD Indicators). La informació necessària per a l'obtenció dels indicadors sobre entorn i processos escolars que apareixen en aquests Informes es va obtenir, a Espanya, gràcies a la col·laboració de les Comunitats Autònomes amb competències i del MEC. El Projecte Internacional d'Indicadors de l'Educació (INES) de l'OCDE va començar a mitjans dels anys 80. Constitueixen un element de referència imprescindible per valorar el nivell de desenvolupament i el bon o mal funcionament econòmic dels països. La relació entre economia i educació és cada vegada més estreta. En 1998, s'ha posat en marxa el que pot ser la major operació internacional per calcular el rendiment dels alumnes que s'anirà publicant periòdicament, amb actualitzacions. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels alumnes |
9 (RLIN) |
64700 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació de l'Educació |
9 (RLIN) |
64704 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Competències autonòmiques |
9 (RLIN) |
64640 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Comunitats autònomes |
9 (RLIN) |
36800 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Direcció de centres d'ensenyament |
9 (RLIN) |
65047 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Indicadors educatius |
9 (RLIN) |
65503 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Professors |
9 (RLIN) |
64591 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Qualitat de l'educació |
9 (RLIN) |
64693 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Relació família escola |
9 (RLIN) |
58614 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Organización para la Cooperación y el Desarrollo Económico (OCDE ) |
9 (RLIN) |
64921 |
888 ## - |
-- |
32859 |
-- |
32859 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |