Com dissenyar espais educatius per aprendre i conviure? : (Registro nro. 125486)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01942nmm a22002417a 4500
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control CDAP
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20230623124021.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 170411b xxu||||| |||| 00| 0 spa d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 978-84-946592-0-1
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Sasot Ibáñez, Sílvia
9 (RLIN) 67644
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Com dissenyar espais educatius per aprendre i conviure? :
Resto del título guia pràctica
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. Sílvia Sasot Ibáñez, Esther Belvis Pons
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Fundació Bofill,
Fecha de publicación distribución etc. 2017
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 1 pdf, 101 p.
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC.
Sumario etc. Aquesta guia que teniu a les mans vol ajudar-vos a encetar un nou camí; un camí que posa l'èmfasi en aprendre i conviure dins els espais. En aquest camí reflexionareu sobre els espais i aprendreu a visualitzar-vos en ells d'una altra manera perquè pugueu intervenir-hi, tenint en compte les característiques del vostre centre i la vostra manera d'aprendre i viure. En aquest camí, potser hi haurà moments en què us trobareu una mica desorientats, potser alguns voldreu camins diferents i us haureu de posar d'acord o, simplement, necessitareu fer una parada per agafar inspiració i forces per seguir endavant. En aquesta guia no trobareu cap solució màgica per solucionar els reptes que afronteu diàriament, però sí ofereix la possibilitat de participar d'una experiència d'aprenentatge acompanyats per la comunitat educativa en què trobareu recursos, dinàmiques i fonts d'inspiració. Volem ajudar-vos a comprovar que petits canvis en els espais poden millorar l'aprenentatge i la convivència al vostre centre educatiu.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Convivència escolar
9 (RLIN) 66376
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Centres d'ensenyament
9 (RLIN) 27965
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Belvis Pons, Esther
9 (RLIN) 67645
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www.fbofill.cat/sites/default/files/Guia_hacktheschool_200217.pdf">http://www.fbofill.cat/sites/default/files/Guia_hacktheschool_200217.pdf</a>
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www.fbofill.cat/publicacions/com-dissenyar-espais-educatius-aprendre-i-conviure">http://www.fbofill.cat/publicacions/com-dissenyar-espais-educatius-aprendre-i-conviure</a>
Texto del enlace web
888 ## -
-- 35500
-- 35500
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN)
a BGR_M
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Classificació Decimal Universal
Koha [por defecto] tipo de item Recursos electrònics
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
    Classificació Decimal Universal   Disponible Educació Biblioteca General i de Referència Biblioteca General i de Referència   11/04/2017   37 Sas BGR-M0000950078722 11/04/2017 11/04/2017 Recursos electrònics

Con tecnología Koha