Aula d'acollida per a alumnes nouvinguts de l'IES Ramon de la Torre (Record no. 28679)

000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02197nam a22002414c 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control 5113
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija s2000||||sp grt ||||||spa d
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Escobar, Ana
9 (RLIN) 15366
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Aula d'acollida per a alumnes nouvinguts de l'IES Ramon de la Torre
Mención de responsabilidad etc. Escobar, Ana ; Luengo, Coro ; Pérez, M. José
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona
Nombre del editor distribuidor etc. Fundació Bofill
Fecha de publicación distribución etc. 2000
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 89 p.
Dimensiones 20 cm
490 0# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Finestra oberta
Designación de volumen o secuencia 18
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Inclou annexos de documentació interna (vegeu camp resum)
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC.
Sumario etc. 1. Introducció: breu història de l'IES Ramon de la Torre, objectiurs del programa... 2. L'IES i la seva organització 2.1. Què es troba un alumne quan arriba a l'institut? 2.2. Què és l'ESO i com s'organitza per poder atendre la diversitat dels alumnes escolaritzats? 2.3. En què consisteix l'atenció a la diversitat? 2.4. Estructura interna i organització del tractament a la diversitat. Qui hi intervé? 3. Incorporació dels alumnes nouvinguts a l'IES 3.1. Les primeres notícies d'aquests alumnes 3.2. Què ha de fer la família d'un alumne d'incorporació tardana en arribar al centre? 3.3. Què fa l'alumne des que està matriculat fins que comença les classes? 3.4. El primer dia de classe. El Pla d'acollida 3.5. Horaris dels alumnes 3.6. Metodologia i materials 4. Procés d'escolarització dels alumnes nouvinguts a l'IES 4.1. El primer trimestre 4.2. Els segon trimestre 4.3. El tercer trimestre 5. Valoració final Annexos: Taula de recollida d'informació dels alumnes Model d'informe de primària Model d'informació d'incorporació tardana Llistat que conté el material que han de portar els alumnes a l'escola Normes per a fer educació física Exemple d'horaris individuals Graelles de control d'horaris Full de seguiment d'àrees Graella de control de materials Bibliografia de materials treballats a l'aula Informes d'avaluació Full informatiu d'incorporació a l'aula ...
546 ## - NOTA DE LENGUA
Nota de lengua Idioma: Català
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Centres d'ensenyament
9 (RLIN) 388
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Escolarització
9 (RLIN) 548
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Immigrants
9 (RLIN) 35
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Programes d'acollida
9 (RLIN) 2735
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Luengo, Coro
9 (RLIN) 15371
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Pérez, M. José
9 (RLIN) 15372
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Monografies
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Coste Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Diversitat Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones Mundet 2002-05-13 0.00 ER-Edu/0017 2964 2015-06-29 2015-06-29 Monografies

Powered by Koha