Ensenyament al Marroc i diversitat a l'escola Guernica Facundo Vericat
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Diversitat | ER-EC/0040 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M4901 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible | |||||||
ER-EC/0036 El Mes del drac 1a part | ER-EC/0037 El Mes del drac 2a part | ER-EC/0038 El Mes del drac 3a part | ER-EC/0040 Ensenyament al Marroc i diversitat a l'escola | ER-EC/0041 Jean-Paul no és francès | ER-EC/0042 Què dius que veus? un joc de misteri sobre els conflictes | ER-EC/0043 Cartes de la diversitat juguem plegats |
Inclou: Bibliografia, p. 80-86 A la contracoberta: Generalitat de Catalunya. Departament de la Presidència. Secretaria de Relacions Exteriors Àrea de Cooperació Internacional
Sumari: 1. Ensenyament al Marroc 1.1 evolució del sistema d'ensenyament marroquí, p. 13 1.2 estructuració actual del sistema d'ensenyament al Marroc, p. 22 1.3 la importància del fet islàmic, p. 28 1.4 escola urbana - escola rural, p. 30 1.5 llengües a l'escola, p. 31 1.6 agents educatius a la societat marroquina, p. 33 2. Marroquins a l'escola catalana 2.1 models de societat d'acollida, fòrmules d'enfocament educatiu: l'educació intercultural, p. 41 2.2 dades i evoució de la població infantil d'origen marroquí a Catalunya, p. 50 2.3 alumnes marroquins en escoles catalanes, p. 54 3. eines 3.1 bibliografia, p. 80 3.2 instruments didàctica, p. 86 3.3 glossari, p. 96 Resum: Treball estructurat en tres parts diferenciades però integrades entre sí. La primera part fa una anàlisi de l'ensenyament al Marroc, la seva evolució i la seva estructuració. Les seves característiques principals serien la importància de la religió islàmica, la dicotomia entre escola a ciutat i rural, la llengua, i l'existència d'agents educatius marroquins. La segona part retrata l'adopció dels marroquins immigrats al sistema educatiu català, definint-ne els trets principals. La tercera part vol donar un seguit d'eines de treball per a educadors catalans, eines que s'estructuren a tres nivells: una bibliografia de textos sobre educació al Marroc, a Catalunya i sobre experiències; un seguit de materials didàctics per treballar la interculturalitat a l'escola ; un glossari de termes que s'han considerat útils pels educadors.
Idioma: Català
No hay comentarios en este titulo.