Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local
Imagen de Google Jackets

Marketing y comunicación en los servicios sociales la estrategia en redes sociales y claves "online" para ONG y empresas Paz Membibre Saavedra

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Grupo5 2012Descripción: 284 p. il., gráf., mapas 24 cmISBN:
  • 9788493773069
Tema(s): Resumen: "Les respostes a les següents preguntes ens il•luminaran sobre la importància d'aquest llibre: Què significa màrqueting? Quin pes té el sector serveis en la nostra economia? De totes les diferents perspectives i interpretacions del concepte de màrqueting hi ha un factor que destaca en totes com a element central: què necessita el client? D'aquest element central deriva una enorme xarxa de ramificacions que s'estén fins i tot fins als valors i principis dels professionals i de les pròpies empreses. Màrqueting i comunicació en els serveis socials ens endinsa en aquest món des de la perspectiva concreta del món dels serveis socials."
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

"Les respostes a les següents preguntes ens il•luminaran sobre la importància d'aquest llibre: Què significa màrqueting? Quin pes té el sector serveis en la nostra economia? De totes les diferents perspectives i interpretacions del concepte de màrqueting hi ha un factor que destaca en totes com a element central: què necessita el client? D'aquest element central deriva una enorme xarxa de ramificacions que s'estén fins i tot fins als valors i principis dels professionals i de les pròpies empreses. Màrqueting i comunicació en els serveis socials ens endinsa en aquest món des de la perspectiva concreta del món dels serveis socials."

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha