Imagen de Google Jackets

La Teoria del corrents educatius Rosselló, Pere

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Textos pedagògics ; 12Detalles de publicación: Vic Eumo 1987Descripción: 111 pTema(s): Resumen: Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 11 Teo (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M59

Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha