Imagen de Google Jackets

Aprender y enseñar en educación infantil. Bassedas, Eulàlia ; Huguet, Teresa ; Solé Gallart, Isabel

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Serie diseño y desarrollo curricular ; 131Detalles de publicación: Barcelona Graó 2002Edición: 3a edDescripción: 383 pISBN:
  • 84-7827-194-5
Tema(s): Resumen: S'aborda el procés d'ensenyament-aprenentatge en l'educació infantil des d'una perspectiva constructivista. Es posen de relleu les continuïtats i també les especifitats i pecualiaritats dels dos cicles que componen l'etapa. Des d'aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l'ensenyament i l'aprenentatge, el currículum de l'etapa, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l'avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d'elaboració de projectes compartits, les relacions entre el context familiar i l'escolar, entre d'altres. (Autor/MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

S'aborda el procés d'ensenyament-aprenentatge en l'educació infantil des d'una perspectiva constructivista. Es posen de relleu les continuïtats i també les especifitats i pecualiaritats dels dos cicles que componen l'etapa. Des d'aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l'ensenyament i l'aprenentatge, el currículum de l'etapa, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l'avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d'elaboració de projectes compartits, les relacions entre el context familiar i l'escolar, entre d'altres. (Autor/MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha