Imagen de Google Jackets

L'Escola i la societat de la informació pensem-hi! Corominas, August ; Lladó Mulet, Cecília

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Per una immensa minoriaDetalles de publicación: Barcelona Rosa Sensat 1999Descripción: 56 pISBN:
  • 84-89149-55-0
Tema(s): Resumen: Esperem oferir una eina útil i eficaç per a una escola millor, oberta a la societat i que potenciï la igualtat. Podríem definir l'educació com un procés permanent de comunicació. Tant en el cas de l'infant que rep els primers estímuls de braços dels pares, com en el de l'adolescent que prepara els seus 'projectes' en grup, o el de l'adult que intercanvia i comparteix opinions amb els altres, es dóna una comunicació, un intercanvi d'informació que fa que la persona es vagi formant. Es tracta de dotar de recursos les biblioteques i les hemeroteques per tal que posin a l'abast dels nens i nenes tota la informació que els calgui, així com promoure la col·laboració entre els diversos centres escolars per estimular la recerca individual o compartida amb els companys d'altres escoles. De fet, tal com anunciava Freinet, la cooperació escolar torna a ser una realitat en els centres que s'han plantejat aquestes experiències.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 11 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M285

Esperem oferir una eina útil i eficaç per a una escola millor, oberta a la societat i que potenciï la igualtat. Podríem definir l'educació com un procés permanent de comunicació. Tant en el cas de l'infant que rep els primers estímuls de braços dels pares, com en el de l'adolescent que prepara els seus 'projectes' en grup, o el de l'adult que intercanvia i comparteix opinions amb els altres, es dóna una comunicació, un intercanvi d'informació que fa que la persona es vagi formant. Es tracta de dotar de recursos les biblioteques i les hemeroteques per tal que posin a l'abast dels nens i nenes tota la informació que els calgui, així com promoure la col·laboració entre els diversos centres escolars per estimular la recerca individual o compartida amb els companys d'altres escoles. De fet, tal com anunciava Freinet, la cooperació escolar torna a ser una realitat en els centres que s'han plantejat aquestes experiències.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha