Imagen de Google Jackets

Una Auditoria mediambiental per a centres educatius Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Federació de Moviments de Renovació Pedagògica 1998Descripción: 28 pTema(s): Resumen: Les experiències d'Educació Ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l'Educació Ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells d'Educació Primària i Secundària. Per elaborar un Programa d'Educació Ambiental cal prèviament fer un dibuix del que ja es realitza al centre, en quines àrees i nivells es treballa, que hi està implicat, com hi participen els pares i mares i l'alumnat, com s'utilitzen els recursos. Després d'aquesta fase, cal dissenyar el programa del centre i periodificar la seva realització.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Aud (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M370

Les experiències d'Educació Ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l'Educació Ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells d'Educació Primària i Secundària. Per elaborar un Programa d'Educació Ambiental cal prèviament fer un dibuix del que ja es realitza al centre, en quines àrees i nivells es treballa, que hi està implicat, com hi participen els pares i mares i l'alumnat, com s'utilitzen els recursos. Després d'aquesta fase, cal dissenyar el programa del centre i periodificar la seva realització.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha