Càlcul a l'escola reflexions i propostes Giménez, Joaquim ; Girondo, Luisa
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Graó 1990Descripción: 104 pTema(s): Resumen: L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Càl (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M482 |
L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.