Imagen de Google Jackets

Cómo medir la satisfacción del cliente desarrollo y utilización de cuestionarios Hayes, Bob E.

Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Gestión 2000 2002Edición: 3a edDescripción: 197 pISBN:
  • 84-8088-696-X
Tema(s): Resumen: El nivell de satisfacció del client pot ser mesurat de forma sistemàtica mitjançant qüestionaris elaborats amb la metodologia científica. Es presenta un model de desenvolupament i utilització del qüestionari de satisfacció al client, s'estudia el desenvolupament de la dimensió de la qualitat, l'enfocament de l'incident crític, la generació d'incidents crítics i la qualitat del procés de classificació. També s'analitza la valoració de les percepcions i actituds dels clients, el qüestionari de satisfacció del client, la generació dels articles, el format de resposta i la selecció dels articles.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

El nivell de satisfacció del client pot ser mesurat de forma sistemàtica mitjançant qüestionaris elaborats amb la metodologia científica. Es presenta un model de desenvolupament i utilització del qüestionari de satisfacció al client, s'estudia el desenvolupament de la dimensió de la qualitat, l'enfocament de l'incident crític, la generació d'incidents crítics i la qualitat del procés de classificació. També s'analitza la valoració de les percepcions i actituds dels clients, el qüestionari de satisfacció del client, la generació dels articles, el format de resposta i la selecció dels articles.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha