Imagen de Google Jackets

Creatividad / improvisación

Tipo de material: TextoTextoSeries Eufonía. Didáctica de la música ; 8Detalles de publicación: Barcelona Graó 1997Descripción: 127 pISSN:
  • 1135-6308
Tema(s): Resumen: La creativitat continua sent un àrea prioritària en els processos formatius, malgrat que no sempre se li hagi atribuït la importància que realment posseeix. El monogràfic arrenca amb l'anàlisi actual sobre la creativitat des d'una perspectiva psicològica, amb suggeriments per desenvolupar aquesta capacitat a l'aula de música mitjançant la pràctica de la improvisació. A continuació s'aporten reflexions sobre la creació i improvisació com a formes complementàries d'establir relacions entre so, ordre i número. Es planteja la creativitat com el desenvolupament de les capacitats crítiques i expressives. (Autor/MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Cre (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M865

La creativitat continua sent un àrea prioritària en els processos formatius, malgrat que no sempre se li hagi atribuït la importància que realment posseeix. El monogràfic arrenca amb l'anàlisi actual sobre la creativitat des d'una perspectiva psicològica, amb suggeriments per desenvolupar aquesta capacitat a l'aula de música mitjançant la pràctica de la improvisació. A continuació s'aporten reflexions sobre la creació i improvisació com a formes complementàries d'establir relacions entre so, ordre i número. Es planteja la creativitat com el desenvolupament de les capacitats crítiques i expressives. (Autor/MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha