Imagen de Google Jackets

Creatividad como transversalidad al proceso de educación musical Díaz, Maravillas ; Frega, Ana Lucía

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Vitoria-Gasteiz Amarú 1998Descripción: 79 pTema(s): Resumen: Quan s'aborda la creativitat, sorgeix la dificultat d'una definició funcional, sobretot en el camp de l'educació general. La confusió apareix quan es vol reduir l'acció creativa a l'assoliment d'una obra genial i original. Si aquesta noció és raonablement encertada quan es parla de la producció artística en el nivell de l'obra d'art, no és adequada quan s'enfoca com un procés transversal d'educació artística i general de la població de tot un país. Una actitud de respecte envers l'ésser humà i les seves possibilitats reals com a persona, hauria d'estimular totes les institucions educatives, que en aquests moments s'aboquen amb interès en una reforma que vol que els alumnes aprenguin a aprendre, hauria de dedicar també prou esforços per acostar una proposta de creativitat com una matèria transversal al procés d'educació artística en mestres i alumnes.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Cre (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150579

Quan s'aborda la creativitat, sorgeix la dificultat d'una definició funcional, sobretot en el camp de l'educació general. La confusió apareix quan es vol reduir l'acció creativa a l'assoliment d'una obra genial i original. Si aquesta noció és raonablement encertada quan es parla de la producció artística en el nivell de l'obra d'art, no és adequada quan s'enfoca com un procés transversal d'educació artística i general de la població de tot un país. Una actitud de respecte envers l'ésser humà i les seves possibilitats reals com a persona, hauria d'estimular totes les institucions educatives, que en aquests moments s'aboquen amb interès en una reforma que vol que els alumnes aprenguin a aprendre, hauria de dedicar també prou esforços per acostar una proposta de creativitat com una matèria transversal al procés d'educació artística en mestres i alumnes.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha