Imagen de Google Jackets

Criterios psicopedagógicos y recursos para atender la diversidad en secundaria Onrubia, Javier (coord.) ; Fillat, Maria Teresa ; Martínez Nó, Maria Dolores ; Udina, Manuel

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula ; 201Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 140 pISBN:
  • 84-7827-350-6
Tema(s): Resumen: Es proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l'aula una resposta inclusiva a la diversitat de l'alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d'un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d'ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Es proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l'aula una resposta inclusiva a la diversitat de l'alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d'un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d'ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha