Imagen de Google Jackets

El Femení com a mirall de l'escola Izarra, Miren ; López Carretero, Asunción (comp.)

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Monografies ; 4Detalles de publicación: Barcelona Ajuntament. Institut Municipal d'Educació 1999Descripción: 103 pISBN:
  • 84-7609-900-2
Tema(s): Resumen: La publicació dels treballs presentats a les jornades de coeducació del mateix títol vol contribuir al coneixement dels reptes teòrics i pràctics que impliquen les diferents perspectives coeducatives. Una ciutat que vulgui ser un context de vida igualitària de dones i homes ha de ser capaç de reformular els models de masculinitat i feminitat, i de recuperar per a la col.lectivitat els coneixements i valors associats a l'experiència de les dones. Els treballs estan agrupats en els següents blocs: nois i noies a l'escola; pensar des de la complexitat; sabers i realitats; l'autoritat femenina a l'educació; fer escola a partir de si i l'educació: un espectacle per a la indústria de l'espectacle. (Autor/MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

La publicació dels treballs presentats a les jornades de coeducació del mateix títol vol contribuir al coneixement dels reptes teòrics i pràctics que impliquen les diferents perspectives coeducatives. Una ciutat que vulgui ser un context de vida igualitària de dones i homes ha de ser capaç de reformular els models de masculinitat i feminitat, i de recuperar per a la col.lectivitat els coneixements i valors associats a l'experiència de les dones. Els treballs estan agrupats en els següents blocs: nois i noies a l'escola; pensar des de la complexitat; sabers i realitats; l'autoritat femenina a l'educació; fer escola a partir de si i l'educació: un espectacle per a la indústria de l'espectacle. (Autor/MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha