Imagen de Google Jackets

De los programas de garantía social a los programas de iniciación profesional pensamiento del profesorado y del alumnado Sánchez Asín, Antonio

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Laertes psicopedagogía ; 109Detalles de publicación: Barcelona Laertes 2004Descripción: 120 pISBN:
  • 84-7584-524-X
Tema(s): Resumen: Mostra els resultats de dues investigacions que es van desenvolupar en les comunitats autònomes de Castella-La Manxa i de Catalunya sobre la implantació dels Programes d'investigació escola treball (ERET) del Departament de mètodes d'investigació i diagnòstic en educació de la Facultat de pedagogia de la Universitat de Barcelona. En la primera part del llibre es planteja un estudi teòric sobre els mecanismes legals i psicopedagògics que determinen l'exclusió de l'alumnat i la segona part mostra una anàlisi quantitativa i qualitativa de les dades obtingudes. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Mostra els resultats de dues investigacions que es van desenvolupar en les comunitats autònomes de Castella-La Manxa i de Catalunya sobre la implantació dels Programes d'investigació escola treball (ERET) del Departament de mètodes d'investigació i diagnòstic en educació de la Facultat de pedagogia de la Universitat de Barcelona. En la primera part del llibre es planteja un estudi teòric sobre els mecanismes legals i psicopedagògics que determinen l'exclusió de l'alumnat i la segona part mostra una anàlisi quantitativa i qualitativa de les dades obtingudes. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha