Imagen de Google Jackets

La Delimitació de les àrees d'influència escolar als municipis de la província de Barcelona Colomé Montserrat, Francesc ; Riera Figueras, Pilar

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Institut d'estudis regionals i metropolitans de Barcelona 1995Descripción: v. 2Tema(s): Resumen: La delimitació de les àrees d'influència dels centres escolars no és una tasca senzilla. Les diferents característiques dels municipis fan que la combinació dels elements que intervenen en la delimitació d'aquestes àrees presenti dificultats per dur a terme aquesta delimitació. Per tal d'aportar possibles solucions a aquesta problemàtica, el Servei d'Ensenyament de la Diputació de Barcelona confià a l'Institut d'Estudis Metropolitans de Barcelona l'elaboració d'aquest estudi. Aquest estudi ha estat concebut de tal manera que pugui ser d'utilitat a les administracions municipals, que són aquelles que afronten el problema d'una manera més propera. Per aquest motiu l'estudi pretén continuar la línia endegada al treball dedicat a l'ensenyament primari i oferir, en aquest cas per a l'ensenyament secundari, una metodologia útil en la delimitació de les àrees d'influència per a aquest nivell d'ensenyament.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 06 Del (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M982

La delimitació de les àrees d'influència dels centres escolars no és una tasca senzilla. Les diferents característiques dels municipis fan que la combinació dels elements que intervenen en la delimitació d'aquestes àrees presenti dificultats per dur a terme aquesta delimitació. Per tal d'aportar possibles solucions a aquesta problemàtica, el Servei d'Ensenyament de la Diputació de Barcelona confià a l'Institut d'Estudis Metropolitans de Barcelona l'elaboració d'aquest estudi. Aquest estudi ha estat concebut de tal manera que pugui ser d'utilitat a les administracions municipals, que són aquelles que afronten el problema d'una manera més propera. Per aquest motiu l'estudi pretén continuar la línia endegada al treball dedicat a l'ensenyament primari i oferir, en aquest cas per a l'ensenyament secundari, una metodologia útil en la delimitació de les àrees d'influència per a aquest nivell d'ensenyament.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha