Imagen de Google Jackets

Desarrollo cognitivo y educación Bruner, Jerome S.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Morata 1998Descripción: 278 pTema(s): Resumen: El present volum selecciona els treballs més representatius en la problemàtica del desenvolupament i l'educació que Bruner, un dels més grans psicòlegs del segle XX, ha anat elaborant. Les seves teories sobre el desenvolupament s'entenen millor a la llum de les seves idees sobre educació i a l'inrevés. La primera part, reflexiona sobre el treball cognitiu. La segona aborda una sèrie de textos molt diversos, des d'opinar sobre l'objectiu de l'educació, fins a prendre partit davant la problemàtica de les reformes educatives, dels programes compensatoris, etc. I la tercera és un assaig autobiogràfic on es posen de manifest la seva trajectòria, el seu perfil humà, les seves relacions amb Piaget, Chomsky, etc.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

El present volum selecciona els treballs més representatius en la problemàtica del desenvolupament i l'educació que Bruner, un dels més grans psicòlegs del segle XX, ha anat elaborant. Les seves teories sobre el desenvolupament s'entenen millor a la llum de les seves idees sobre educació i a l'inrevés. La primera part, reflexiona sobre el treball cognitiu. La segona aborda una sèrie de textos molt diversos, des d'opinar sobre l'objectiu de l'educació, fins a prendre partit davant la problemàtica de les reformes educatives, dels programes compensatoris, etc. I la tercera és un assaig autobiogràfic on es posen de manifest la seva trajectòria, el seu perfil humà, les seves relacions amb Piaget, Chomsky, etc.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha