Imagen de Google Jackets

Dialogar y transformar pedagogía crítica del siglo XXI Aubert, Adriana

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Crítica y fundamentos ; 2Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 142 pISBN:
  • 84-7827-330-1
Tema(s): Resumen: Recull teories i pràctiques que tracten de com superar la segregació educativa dels últims anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. És possible una educació igualitària enfront d'una altra basada en marginar als difícils de classe o a organitzar itineraris educatius especials per a ells. Es demostra que la pedagogia crítica del s. XXI està experimentant una pujada espectacular que es basa en noves enegies utòpiques: 'Altre món és possible', del Fòrum Social Mundial, en les teories socials i educatives: Habermas, Chomsky o Freire i en les noves pràctiques educatives transformadores: comunitats d'aprenentatge o escoles democràtiques. (Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Recull teories i pràctiques que tracten de com superar la segregació educativa dels últims anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. És possible una educació igualitària enfront d'una altra basada en marginar als difícils de classe o a organitzar itineraris educatius especials per a ells. Es demostra que la pedagogia crítica del s. XXI està experimentant una pujada espectacular que es basa en noves enegies utòpiques: 'Altre món és possible', del Fòrum Social Mundial, en les teories socials i educatives: Habermas, Chomsky o Freire i en les noves pràctiques educatives transformadores: comunitats d'aprenentatge o escoles democràtiques. (Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha