Imagen de Google Jackets

Diseño y evaluación de programas de educación emocional Bisquerra Alzina, Rafael

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: València Cisspraxis 2001Descripción: 231 pTema(s): Resumen: Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M1170

Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha