Imagen de Google Jackets

Educación para la ciudadanía un enfoque basado en el desarrollo de competencias transversales Marco Stiefel, Berta (coord.)

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Apuntes I.E.P.S ; 67Detalles de publicación: Madrid Narcea 2002Descripción: 86 pTema(s): Resumen: Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M1412

Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha