La Educación primaria retos, dilemas y propuestas Arànega Español, Susanna ; Domènech Francesch, Joan
Tipo de material: TextoSeries Serie diseño y desarrollo curricular ; 160Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 197 pISBN:- 84-7827-255-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1426 |
L'educació primària és una etapa clau en el període d'educació obligatòria. Aquesta afirmació té una especial rellevància en un context en el qual, per una banda, l'educació bàsica s'ha democratitzat i s'ha universalitzat i, per l'altra, ha guanyat terreny la idea que l'educació ha de ser present al llarg de tota la vida de totes les persones. Aquesta obra tracta, fonamentalment, de l'etapa educativa anomenada 'primària', que acull les alumnes i els alumnes de sis a dotze anys. Les escoles de Catalunya, d'altres comunitats i també d'altres països comparteixen aquesta etapa amb el darrer cicle de l'educació infantil, en un mateix espai i sota un mateix projecte. Així doncs, es fa difícil de vegades deslligar aquestes dues parts de l'itinerari educatiu.
No hay comentarios en este titulo.