Imagen de Google Jackets

Éducation et culture en Europe le rôle du partenariat Buffet, Françoise (dir.)

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Éducations et sociétésDetalles de publicación: Paris L'Harmattan 2003Descripción: 298 pISBN:
  • 2-7475-5725-1
Tema(s): Resumen: Els textos són el resultat d'un treball de recerca sorgit del projecte europeu Comenius 3, Cosme (Cultural Coeducation between Schools amb Museums in Europe). Cinc equips europeus formats per educadors, formadors, mediadors i conservadors de museus d'Espanya, França, Noruega, Portugal i Romania han confrontat les seves experiències i reflexions posteriors, sobre les relacions entre l'escola i els museus. El treball tractava de analitzar si la relació existent entre les dues institucions és de formació, o si bé l'escola utilitzava els museus com a complement de la formació i de reforç de les activitats de l'aprenentatge escolar. (Autor/OL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Els textos són el resultat d'un treball de recerca sorgit del projecte europeu Comenius 3, Cosme (Cultural Coeducation between Schools amb Museums in Europe). Cinc equips europeus formats per educadors, formadors, mediadors i conservadors de museus d'Espanya, França, Noruega, Portugal i Romania han confrontat les seves experiències i reflexions posteriors, sobre les relacions entre l'escola i els museus. El treball tractava de analitzar si la relació existent entre les dues institucions és de formació, o si bé l'escola utilitzava els museus com a complement de la formació i de reforç de les activitats de l'aprenentatge escolar. (Autor/OL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha