Imagen de Google Jackets

Ensenyar i aprendre un diàleg amb el futur l'aproximació de Vigotski Fichtner, Bernd

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Temes d'infància ; 3Detalles de publicación: Barcelona Rosa Sensat 2000Descripción: 43 pTema(s): Resumen: Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure, reconèixer i considerar a cada nen com un ser únic i irrepetible són de gran transcendència per al treball diari a l'escola. Ensenyar i aprendre, el tema central del llibre, es mostra amb una concepció de reciprocitat, de diàleg, de col·laboració, en un sistema viu de relacions, com un tot indissociable. L'autor apropa amb passió i coneixement les idees fortes del pensament de Vigotski, fent conèixer la seva personalitat, el seu temps i les diverses censures que ha patit la seva obra alhora que formula els interrogants que són al moll de l'os d'una o altra concepció educativa.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure, reconèixer i considerar a cada nen com un ser únic i irrepetible són de gran transcendència per al treball diari a l'escola. Ensenyar i aprendre, el tema central del llibre, es mostra amb una concepció de reciprocitat, de diàleg, de col·laboració, en un sistema viu de relacions, com un tot indissociable. L'autor apropa amb passió i coneixement les idees fortes del pensament de Vigotski, fent conèixer la seva personalitat, el seu temps i les diverses censures que ha patit la seva obra alhora que formula els interrogants que són al moll de l'os d'una o altra concepció educativa.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha