Escuela pública democracia y poder Fernández de Castro, Ignacio ; Rogero, Julio
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 84-9529-422-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1765 |
Fa una anàlisi històrica dels models teòrics de l'escola pública en els últims seixanta anys. Descriu el fonamentalisme religiós i el sistema educatiu nacional-catòlic ; analitza la primera reforma (la llei general d'educació), les escoles d'estiu, la reforma des de 1982 a 1996, la contrareforma des de 1996 a 2000 i, finalment, exposa la situació de la situació actual de la institució educativa.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.