Filosofía de la educación Altarejos Masota, Francisco
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 84-313-1757-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Fil (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1988 |
El coneixement de l'acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d'alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l'acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l'educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.