Imagen de Google Jackets

Género y educación la escuela coeducativa Abad, M. Luisa

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Claves para la innovación educativa ; 15Detalles de publicación: Barcelona Graó 2002Descripción: 110 pISBN:
  • 84-7827-277-1
Tema(s): Resumen: Malgrat que els més pessimistes (alguns dirien realistes) tenen dubtes, més o menys raonables, sobre el pes real de l'escola davant d'altres institucions o ens socialitzadors, com la família o la televisió, no per això s'ha de deixar de pensar que l'escola continua sent un dels agents més potents per transmetre una cultura, uns valors i uns procediments determinats. El centre escolar ha de possibilitar que les diferències, en aquest cas sexuals, no es converteixin en desigualtats. Dóna pautes per treballar la coeducació a les etapes d'infantil, primària i secundària. (Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Gén (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150694

Malgrat que els més pessimistes (alguns dirien realistes) tenen dubtes, més o menys raonables, sobre el pes real de l'escola davant d'altres institucions o ens socialitzadors, com la família o la televisió, no per això s'ha de deixar de pensar que l'escola continua sent un dels agents més potents per transmetre una cultura, uns valors i uns procediments determinats. El centre escolar ha de possibilitar que les diferències, en aquest cas sexuals, no es converteixin en desigualtats. Dóna pautes per treballar la coeducació a les etapes d'infantil, primària i secundària. (Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha