Imagen de Google Jackets

El Harén pedagógico perspectiva de género en la organización escolar Santos Guerra, Miguel Ángel (coord.)

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula. Serie transversalidad ; 149Detalles de publicación: Barcelona Graó 2000Descripción: 180 pISBN:
  • 84-7827-237-2
Tema(s): Resumen: La institució escolar està integrada per homes i dones, nens i nenes, pares i mares que comparteixen cada dia tasques i relacions. Aquesta condició d'homes i dones influeix en les expectatives, les concepcions, el desenvolupament dels treballs, els càrrecs, l'envelliment, les relacions interpersonals, la distribució del temps i de l'espai, la utilització del llenguatge... És imprescindible apropar-se a aquestes qüestions per entendre el vertader sentit de la institució i per reconstruir el significat d'allò que cada dia es fa. Aquest discurs permetrà entendre el que passa actualment i transformar les pràctiques professionals a favor d'una educació com cal, és a dir, d'una educació basada en els valors. Un procés intencionat, rigorós, enclavat en un espai compartit de respecte, igualtat i justícia. (Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Har (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2258

La institució escolar està integrada per homes i dones, nens i nenes, pares i mares que comparteixen cada dia tasques i relacions. Aquesta condició d'homes i dones influeix en les expectatives, les concepcions, el desenvolupament dels treballs, els càrrecs, l'envelliment, les relacions interpersonals, la distribució del temps i de l'espai, la utilització del llenguatge... És imprescindible apropar-se a aquestes qüestions per entendre el vertader sentit de la institució i per reconstruir el significat d'allò que cada dia es fa. Aquest discurs permetrà entendre el que passa actualment i transformar les pràctiques professionals a favor d'una educació com cal, és a dir, d'una educació basada en els valors. Un procés intencionat, rigorós, enclavat en un espai compartit de respecte, igualtat i justícia. (Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha