Imagen de Google Jackets

Indagación dialógica hacia una teoría y una práctica socioculturales de la educación Wells, Gordon

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Temas de educación ; 57Detalles de publicación: Barcelona Paidós 2001Descripción: 374 pISBN:
  • 84-4931-133-0
Tema(s): Resumen: Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha