Imagen de Google Jackets

Integració a l'aula del nen deficient el programa de desenvolupament individual Molina García, Santiago

Tipo de material: TextoTextoSeries MB ; sèrie alternativesDetalles de publicación: Barcelona Graó 1987Descripción: 78 pISBN:
  • 84-85729-69-2
Tema(s): Resumen: Cal sintetitzar i aplicar els principis teòrics en què es basa la integració del nen deficient, les diverses modalitats que presenta i els requisits que poden fer que el procés integrador sigui positiu per a totes les parts implicades: nens, pares i professors. Tot això, conjuntament amb l'anàlisi dels avantatges i dels inconvenients del procés d'integració. (Autor)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Cal sintetitzar i aplicar els principis teòrics en què es basa la integració del nen deficient, les diverses modalitats que presenta i els requisits que poden fer que el procés integrador sigui positiu per a totes les parts implicades: nens, pares i professors. Tot això, conjuntament amb l'anàlisi dels avantatges i dels inconvenients del procés d'integració. (Autor)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha