Imagen de Google Jackets

La Investigación acción conocer y cambiar la práctica educativa Latorre, Antonio

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Investigación educativa ; 179Detalles de publicación: Barcelona Graó 2003Edición: 2a edDescripción: 138 pISBN:
  • 84-7827-292-5
Tema(s): Resumen: Sempre es pensa en l'aula com un espai de reflexió i investigació, i en la investigació-acció com una eina de desenvolupament professional. Es qüestiona la professionalitat dels docents. La innovació i el canvis en els centres educatius passa necessàriament per uns professionals de l'educació innovadors, formats en una doble perspectiva: la disciplinar i la pedagògica-didàctica. Un dels objectius és que l'ensenyament i la investigació aconsegueixen una bona, nova i fructífera relació. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Inv (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150782

Sempre es pensa en l'aula com un espai de reflexió i investigació, i en la investigació-acció com una eina de desenvolupament professional. Es qüestiona la professionalitat dels docents. La innovació i el canvis en els centres educatius passa necessàriament per uns professionals de l'educació innovadors, formats en una doble perspectiva: la disciplinar i la pedagògica-didàctica. Un dels objectius és que l'ensenyament i la investigació aconsegueixen una bona, nova i fructífera relació. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha