Imagen de Google Jackets

Teoría de la educación reflexión y normativa pedagógica Sarramona, Jaume

Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2000Descripción: 272 pISBN:
  • 84-3442-629-3
Tema(s): Resumen: Els corpus teòrics donen sentit a la pràctica pedagògica racional al costat de la reflexió de l'educador que l'executa. Per consegüent, una Teoria de l'educació constitueix un conjunt sistemàtic de coneixements que incidirà directament sobre la millora de la pràctica educativa mitjançant propostes d'acció. La relació de temes aquí presentats inclou tant els bàsics en la formació de pedagogs com altres que no són tan habituals en obres amb el mateix rètol que la present, amb això el que s'ha volgut és obrir camins no tan trillats en la reflexió pedagògica. Cal esperar que professors i alumnes, així com professionals en actiu, puguin trobar orientació i respostes per a molts problemes candents de l'educació actual.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Els corpus teòrics donen sentit a la pràctica pedagògica racional al costat de la reflexió de l'educador que l'executa. Per consegüent, una Teoria de l'educació constitueix un conjunt sistemàtic de coneixements que incidirà directament sobre la millora de la pràctica educativa mitjançant propostes d'acció. La relació de temes aquí presentats inclou tant els bàsics en la formació de pedagogs com altres que no són tan habituals en obres amb el mateix rètol que la present, amb això el que s'ha volgut és obrir camins no tan trillats en la reflexió pedagògica. Cal esperar que professors i alumnes, així com professionals en actiu, puguin trobar orientació i respostes per a molts problemes candents de l'educació actual.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha