Orientacions i programes l'educació a la llar d'infants i al parvulari
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1988Descripción: 185 pTema(s): Resumen: La realitat d'aquesta primera etapa educativa és diversa, diversitat que s'explica per molts factors: necessitats educatives dels infants al llarg d'aquest període evolutiu, necessitats de les famílies i els centres educatius que acullen infants. Molta és ja la reflexió acumulada i contrastada que fa possible oferir avui aquest treball com a instrument que contribueix a avançar en la tasca educativa dels professionals i centres que s'hi dediquen. El Departament d'Ensenyament, conscient del paper decisiu que ha de tenir una proposta educativa realment estimuladora per al desenvolupament dels infants, vol iniciar un període progressiu d'aplicació d'aquests materials que permeten desplegaments posteriors. El disseny proposat ha de comptar sempre amb una estreta col·laboració entre pares i educadors.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Ori (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3241 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La realitat d'aquesta primera etapa educativa és diversa, diversitat que s'explica per molts factors: necessitats educatives dels infants al llarg d'aquest període evolutiu, necessitats de les famílies i els centres educatius que acullen infants. Molta és ja la reflexió acumulada i contrastada que fa possible oferir avui aquest treball com a instrument que contribueix a avançar en la tasca educativa dels professionals i centres que s'hi dediquen. El Departament d'Ensenyament, conscient del paper decisiu que ha de tenir una proposta educativa realment estimuladora per al desenvolupament dels infants, vol iniciar un període progressiu d'aplicació d'aquests materials que permeten desplegaments posteriors. El disseny proposat ha de comptar sempre amb una estreta col·laboració entre pares i educadors.
No hay comentarios en este titulo.