Imagen de Google Jackets

La Pràctica educativa com ensenyar Zabala Vidiella, Antoni

Tipo de material: TextoTextoSeries Guix ; 18Detalles de publicación: Barcelona Graó 1995Descripción: 225 pISBN:
  • 84-7827-116-3
Tema(s): Resumen: S'estudien les relacions interactives a la classe, el paper del professorat i de l'alumnat, la distribució del temps i l'organització de l'espai, l'avaluació, els materials curriculars, l'organització dels continguts. Les decisions sobre aquestes i altres qüestions relacionades amb el com ensenyar han d'estar justificades per la funció social de l'ensenyament i per la concepció sobre els processos d'aprenentatge. Es donen pautes i orientacions sobre com plantejar-se l'acció educativa a l'aula, des d'una perspectiva d'anàlisi i de reflexió sobre la pròpia pràctica, que ajudin a millorar-la. (Autor/MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 26 Para (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M3478

S'estudien les relacions interactives a la classe, el paper del professorat i de l'alumnat, la distribució del temps i l'organització de l'espai, l'avaluació, els materials curriculars, l'organització dels continguts. Les decisions sobre aquestes i altres qüestions relacionades amb el com ensenyar han d'estar justificades per la funció social de l'ensenyament i per la concepció sobre els processos d'aprenentatge. Es donen pautes i orientacions sobre com plantejar-se l'acció educativa a l'aula, des d'una perspectiva d'anàlisi i de reflexió sobre la pròpia pràctica, que ajudin a millorar-la. (Autor/MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha