Ser estratégico y autónomo aprendiendo unidades didácticas de enseñanza estratégica Monereo Font, Carles (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Organización y gestión educativa ; 155Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 269 pISBN:- 84-7827-249-6
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Ser (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3938 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'objectiu d'aquest llibre és el d'ensenyar als alumnes a aprendre de forma autònoma a través de l'adquisició d'estratègies d'aprenentatge. El problema sorgeix quan apareix la necessitat d'orientar al professorat, especialment el d'educació secundària, sobre cóm pot introduir l'ensenyament d'estratègies d'aprenentatge en les seves programacions. Presenta i analitza un conjunt representatiu d'unitats d'ensenyament estratègic en les principals àrees del currículum. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.