Imagen de Google Jackets

Volver a pensar la educación Congreso Internacional de Didáctica (1993 La Coruña)

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Morata 1995Descripción: 2 volsTema(s): Resumen: El seu títol vol ser l'expressió d'una necessitat per a totes aquelles persones relacionades de diferent forma amb les idees i pràctiques educatives, que se senten insegures des del punt de vista intelectual, ètic i pràctic en un món canviant. Dins la diversitat de comunicacions hi ha una certa unitat de pensament progresista en la totalitat dels ponents. Entre d'altres inclou la ponència de Fiorenzo Alfieri: 'Crear cultura dentro y fuera de la escuela: algunos modelos posibles', en ella, entre altres afirmacions ens recorda que dur a terme experiències en contacte directe significa per el nen participar com a persona, i no només com alumne, en les activitats que desenvolupen els subjectes que viuen en el seu territori. També s'hi troba Levin, H. M. 'Aprendiendo en las escuelas aceleradoras?.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

El seu títol vol ser l'expressió d'una necessitat per a totes aquelles persones relacionades de diferent forma amb les idees i pràctiques educatives, que se senten insegures des del punt de vista intelectual, ètic i pràctic en un món canviant. Dins la diversitat de comunicacions hi ha una certa unitat de pensament progresista en la totalitat dels ponents. Entre d'altres inclou la ponència de Fiorenzo Alfieri: 'Crear cultura dentro y fuera de la escuela: algunos modelos posibles', en ella, entre altres afirmacions ens recorda que dur a terme experiències en contacte directe significa per el nen participar com a persona, i no només com alumne, en les activitats que desenvolupen els subjectes que viuen en el seu territori. També s'hi troba Levin, H. M. 'Aprendiendo en las escuelas aceleradoras?.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha