Imagen de Google Jackets

Neoliberalismo, educación y género análisis crítico de la reforma educativa española Rodríguez, Encarna

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Genealogía del poder ; 34Detalles de publicación: Madrid Ediciones de la Piqueta 2001Descripción: 252 pISBN:
  • 84-7731-379-2
Tema(s): Resumen: L'autora, servint-se del concepte de governabilitat -segons Michael Foucault- explica com l'aposta per les pedagogíes psicològiques del currículum oficial serví per a promoure i legitimar en l'escola el jo empresarial, una noció d'individu impregnada de la racionalitat neolliberal imperant a Occident.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 37:396 Rod (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-MBGR-M33738

L'autora, servint-se del concepte de governabilitat -segons Michael Foucault- explica com l'aposta per les pedagogíes psicològiques del currículum oficial serví per a promoure i legitimar en l'escola el jo empresarial, una noció d'individu impregnada de la racionalitat neolliberal imperant a Occident.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha