La tutoría, organización y tareas / Pere Arnaiz, Sofia Isus
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 8478271155
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Educació | 37.04 Arn (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-MBGR-M34729 |
L'obra tracta d'una doble perspectiva: la tutoria puntual i la tutorització permanentdels alumnes. Quan parlem de tutoria puntual, ens referim al conjunt d'activitats individuals o de grup que porta a terme el tutor responsable d'un col·lectiu d'alumnes (la classe). La tutorització és la capacitat del professor de posar-se al costat de l'alumne, d'ajudar-lo a resoldre els seus problemes personals i d'aprenentatge, d'autonomia -dependència, de relació... La programació, la dinàmica degrups i l'entrevista seran tres bases fonamentals de l'acció tutorial. L'ofici de tutor consisteix en escollir en cada moment la tècnica més adequada i en utilitzar la informació amb discreció i respecte vers l'estudiant.
No hay comentarios en este titulo.