Escola a temps complet : cap a un model d'educació compartida / Elena Sintes Pascual
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 978-84-943521-4-0
Contenidos:
Aquest informe proposa superar la confrontació entre la jornada partida i la jornada contínua per apostar per un model d'escola a temps complet que ofereixi l'oportunitat de reduir les desigualtats educatives i, alhora, introdueixi noves pràctiques i maneres d'entendre i organitzar l'escola i l'educació de manera compartida.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Educació | 371.2 Sin (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-MBGR-M34774 |
Aquest informe proposa superar la confrontació entre la jornada partida i la jornada contínua per apostar per un model d'escola a temps complet que ofereixi l'oportunitat de reduir les desigualtats educatives i, alhora, introdueixi noves pràctiques i maneres d'entendre i organitzar l'escola i l'educació de manera compartida.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.