Image from Google Jackets

Los consumidores del siglo XXI María Luisa Solé Moro

By: Material type: TextTextPublication details: Pozuelo de Alarcón (Madrid) ESIC 2003Edition: 2ª ed. rev. y actDescription: 224 p. 24 cmISBN:
  • 8473563573
Subject(s): Summary: Aquest llibre tracta de proporcionar una visió àmplia dels principals aspectes que afecten al comportament del consumidor, així com de les tècniques que s'empren per estudiar-ho i per adaptar posteriorment les conclusions trobades en la pràctica professional del màrqueting.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Bibliografía: p. [223]-224

Aquest llibre tracta de proporcionar una visió àmplia dels principals aspectes que afecten al comportament del consumidor, així com de les tècniques que s'empren per estudiar-ho i per adaptar posteriorment les conclusions trobades en la pràctica professional del màrqueting.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha