Guia d'actuació en situació de maltractaments a persones grans del servei de teleassistència / Tunstall Televida [red.], Diputació de Barcelona [coo.], Ajuntament de Barcelona [coo.]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Persones. Gerència de Serveis de Benestar Social, 2016Descripción: 1 pdf, 30 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: La finalitat d'aquesta guia que us presentem és la de disposar d'un instrument de referència compartit i útil per als professionals que permeti sensibilitzar, prevenir, detectar i intervenir en situacions de maltractaments a les persones grans usuàries d'aquest servei. Aquesta guia ha estat elaborada per la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa prestadora del servei d'ambdues administracions -Tunstall Televida-, en el marc d'una col·laboració publico-privada i interadministrativa.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 179.5 Gui (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000950072959 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Benestar social Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La finalitat d'aquesta guia que us presentem és la de disposar d'un instrument de referència compartit i útil per als professionals que permeti sensibilitzar, prevenir, detectar i intervenir en situacions de maltractaments a les persones grans usuàries d'aquest servei. Aquesta guia ha estat elaborada per la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa prestadora del servei d'ambdues administracions -Tunstall Televida-, en el marc d'una col·laboració publico-privada i interadministrativa.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.