Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

La mediación artística como estrategia de inclusión social con juventud migrada / Javiera-Alejandra Tarragó-Diez [Recurs electrònic]

By: Material type: Computer fileComputer filePublication details: Barcelona : Institut de Desenvolupament Professional, 2021Description: 1 pdf., 18 pSubject(s): Online resources: Summary: "Aquest article dona compte d'una recerca acció duta a terme en un taller de teatre social amb joventut migrada a Barcelona. Es presenta el col·lectiu en qüestió, així com la situació d'exclusió social en la qual es troben, i se situa el context de la intervenció, el problema de recerca i els objectius. La recerca és de caràcter inductiu i la metodologia triada és una fusió de recerca avaluativa amb un enfocament participatiu i una recerca acció. El disseny de la recerca es presenta en tres fases: diagnòstic, acció i valoració. S'expliquen les necessitats d'inclusió social del grup de joves, es proposa un disseny de taller de teatre social adaptat a aquesta realitat i es valora la pertinència de la mediació artística com a eina d'inclusió social. Es reflexiona sobre els límits i la possibilitat de la mediació artística; sobre les condicions necessàries per dur a terme un taller artístic en aquest context particular i es recopilen algunes claus metodològiques per orientar altres professionals amb interès per la tasca socioeducativa a través de l'art." Amb bibliografia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Resum en castellà, català i anglès

Bibliografia

"Aquest article dona compte d'una recerca acció duta a terme en un taller de teatre social amb joventut migrada a Barcelona. Es presenta el col·lectiu en qüestió, així com la situació d'exclusió social en la qual es troben, i se situa el context de la intervenció, el problema de recerca i els objectius. La recerca és de caràcter inductiu i la metodologia triada és una fusió de recerca avaluativa amb un enfocament participatiu i una recerca acció. El disseny de la recerca es presenta en tres fases: diagnòstic, acció i valoració. S'expliquen les necessitats d'inclusió social del grup de joves, es proposa un disseny de taller de teatre social adaptat a aquesta realitat i es valora la pertinència de la mediació artística com a eina d'inclusió social. Es reflexiona sobre els límits i la possibilitat de la mediació artística; sobre les condicions necessàries per dur a terme un taller artístic en aquest context particular i es recopilen algunes claus metodològiques per orientar altres professionals amb interès per la tasca socioeducativa a través de l'art." Amb bibliografia.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha