Ciberbullying homofóbico en educación primaria: hacia una escuela libre de homofobia / Begoña Sánchez Torrejón, Yarlenis Mestre Malfran [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: 2021Descripción: 1 pdf., 12 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbullying homofóbico en un gran desafiament que l'escola ha de superar i donar resposta. Necessitem escoltar les experiències i emocions viscudes per l'alumnat que a través de dispositius tecnològics han estat assetjats per la seva orientació sexual en l'àmbit escolar. L'objectiu d'aquest article és conèixer les diverses conseqüències que provoca el ciberbullying homofóbico en l'alumnat. Per a això s'usa la metodologia biogràfica-narrativa per a donar veu a un alumne de sisè d'Educació Primària que ha sofert ciberbullying homofóbico per part d'alguns companys de la seva classe."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Articles de revista | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | 343.6 San (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951017805 |
Publicat a la revista Hachetetepé. Revista científica de Educación y Comunicación nº23,1-12, 2021
Resum en castellà i en anglès
Bibliografia
"En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbullying homofóbico en un gran desafiament que l'escola ha de superar i donar resposta. Necessitem escoltar les experiències i emocions viscudes per l'alumnat que a través de dispositius tecnològics han estat assetjats per la seva orientació sexual en l'àmbit escolar. L'objectiu d'aquest article és conèixer les diverses conseqüències que provoca el ciberbullying homofóbico en l'alumnat. Per a això s'usa la metodologia biogràfica-narrativa per a donar veu a un alumne de sisè d'Educació Primària que ha sofert ciberbullying homofóbico per part d'alguns companys de la seva classe."
No hay comentarios en este titulo.