Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Ciberbullying homofóbico en educación primaria: hacia una escuela libre de homofobia / Begoña Sánchez Torrejón, Yarlenis Mestre Malfran [Recurs electrònic]

By: Contributor(s): Material type: Computer fileComputer filePublication details: 2021Description: 1 pdf., 12 pSubject(s): Online resources: Summary: "En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbullying homofóbico en un gran desafiament que l'escola ha de superar i donar resposta. Necessitem escoltar les experiències i emocions viscudes per l'alumnat que a través de dispositius tecnològics han estat assetjats per la seva orientació sexual en l'àmbit escolar. L'objectiu d'aquest article és conèixer les diverses conseqüències que provoca el ciberbullying homofóbico en l'alumnat. Per a això s'usa la metodologia biogràfica-narrativa per a donar veu a un alumne de sisè d'Educació Primària que ha sofert ciberbullying homofóbico per part d'alguns companys de la seva classe."
List(s) this item appears in: LGTBI | M_Novetats 2022 | Adolescència i violència al ciberespai
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Igualtat 343.6 San (Browse shelf(Opens below)) Available BGR-M0000951017805

Publicat a la revista Hachetetepé. Revista científica de Educación y Comunicación nº23,1-12, 2021

Resum en castellà i en anglès

Bibliografia

"En els últims anys ha augmentat de manera alarmant el ciberbullying, a causa de la constant evolució de la tecnologia, unit a la cada vegada menor edat d'accés als dispositius tecnològics. A més, l'anonimat i la no percepció directa i immediata del mal causat, converteixen al ciberbullying homofóbico en un gran desafiament que l'escola ha de superar i donar resposta. Necessitem escoltar les experiències i emocions viscudes per l'alumnat que a través de dispositius tecnològics han estat assetjats per la seva orientació sexual en l'àmbit escolar. L'objectiu d'aquest article és conèixer les diverses conseqüències que provoca el ciberbullying homofóbico en l'alumnat. Per a això s'usa la metodologia biogràfica-narrativa per a donar veu a un alumne de sisè d'Educació Primària que ha sofert ciberbullying homofóbico per part d'alguns companys de la seva classe."

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha