Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local
Imagen de Google Jackets

Consumo online y desigualdad en España : ¿la emergencia de nuevas formas de fragmentación? / Marc Barbeta-Viñas y Albert Sánchez-Gelabert [Recurs electrònic]

Por: Tipo de material: Archivo de ordenadorArchivo de ordenadorDescripción: 1 pdf., 48 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "En els últims anys el consum digital, molt en particular el realitzat en plataformes de consum, està vivint un creixement de gran rellevància que està transformant els mercats de consum. No obstant això, no existeixen massa treballs sociològics que aportin coneixement sobre com s'està desenvolupant aquest procés. A la llum dels estudis que han analitzat la bretxa digital en els seus diferents nivells, proposem analitzar si el consum en línia constitueix un nou factor de fragmentació i desigualtat social. Plantegem una estratègia metodològica quantitativa a partir de l'Enquesta sobre equipament i ús de tecnologies d'informació i comunicació en les llars de l'Institut Nacional d'Estadística. Els resultats donen suport a la hipòtesi segons la qual el consum digital obre noves estructures de desigualtat social, tant relatives a l'accés, com a diferències internes entre els consumidors en línia."
Lista(s) en las que aparece este ítem: M_Novetats 2023
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Document electrònic Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital Consum 38 Bar (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR23100016

Publicat a: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, 184, 2023, p 23-46.

"En els últims anys el consum digital, molt en particular el realitzat en plataformes de consum, està vivint un creixement de gran rellevància que està transformant els mercats de consum. No obstant això, no existeixen massa treballs sociològics que aportin coneixement sobre com s'està desenvolupant aquest procés. A la llum dels estudis que han analitzat la bretxa digital en els seus diferents nivells, proposem analitzar si el consum en línia constitueix un nou factor de fragmentació i desigualtat social. Plantegem una estratègia metodològica quantitativa a partir de l'Enquesta sobre equipament i ús de tecnologies d'informació i comunicació en les llars de l'Institut Nacional d'Estadística. Els resultats donen suport a la hipòtesi segons la qual el consum digital obre noves estructures de desigualtat social, tant relatives a l'accés, com a diferències internes entre els consumidors en línia."

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha