Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Guia d’estàndards del Servei d’Intervenció amb Famílies amb Infància i Adolescència en Situació de Risc (SIFIA-SR) : Avançant en la sistematització de l’acció socioeducativa / coordinació: Núria Fuentes-Peláez, Gemma Crous Parcerisas [Recurs electrònic]

Material type: TextTextPublication details: Barcelona : FEDAIA, Federació d’entitats d’atenció i d’educació a la infància i l’adolescència, abril 2023Description: 1 pdf., 20 pSubject(s): Online resources: Summary: "L’objectiu d’aquesta guia es contribuir a la sistematizació de les practiques socioeducatives i oferir un marc per a desenvolupar les intervencions de qualitat d’aquests serveis, tot considerant les innovacions metodològiques que han arribat amb la pandèmia, com ara el treball a distancia, i que han transformat la intervenció socioeducativa. Per això, aquesta guia ofereix una llista de 16 estàndards que orienten la qualitat dels processos d’actuació en el marc dels serveis SIFIA-SR. Aquests estàndards s’enuncien i s’expliquen des d’un punt de vista teòric."
List(s) this item appears in: Novetats Gener 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Document electrònic Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital Benestar social 371 Gui (Browse shelf(Opens below)) Available BGR24012407

"L’objectiu d’aquesta guia es contribuir a la sistematizació de les practiques socioeducatives i oferir un marc per a desenvolupar les intervencions de qualitat d’aquests serveis, tot considerant les innovacions metodològiques que han arribat amb la pandèmia, com ara el treball a distancia, i que han transformat la intervenció socioeducativa. Per això, aquesta guia ofereix una llista de 16 estàndards que orienten la qualitat dels processos d’actuació en el marc dels serveis SIFIA-SR. Aquests estàndards s’enuncien i s’expliquen des d’un punt de vista teòric."

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha